Megint kimaradt az életemből a blogolás, itt a nyár el is feledkeztem erről, csak a civiccel bíbelődök, hátsókerék hajtásnak nyoma sincs a közelben..
Megjött az állítható TA technix futómű a civichez, meg is örültem azonnal be akartam rakni.
Aznap mikor megjött, körülbelül este 19 óra fele tudtam neki állni, fél kezem volt mivel szuperül eltörtem a csuklóm pár héttel ezelőtt. Kértem is segítséget hátha nem tudom össze rakni egyedül… azért csak elszórakoztam vele annyit, hogy csak a jobb eleje készült el és volt vagy este 22 óra…
Másnap összeraktuk a bal elejét, aztán utána volt egy pár hét szünet de talán így kellett volna hagyni mert így volt legkomfortosabb .
Pár nappal később kivittem a Tomihoz, mert ez az egy kézzel szerelgetés nem volt az igazi, ott össze lett rakva a hátulja, és akkor kapott új féket előre.
Ami még aggaszt a check engine még mindig világított (márciusban vettem az autót azóta). Lali akitől vettem azt mondta semmi baja új lambda van benne valami kábel szakadás és azért világít. Láttam több hondája volt hittem neki, de aztán egyre jobban zavart szarul is megy meg sokat eszik, azt írják ez az 1.6 esi akár ilyen 6-7 el is ellehet vele járni hát nálam csak a 9-9.5 átlag fogyasztások lettek.
Tomi azt is megnézte mondta újra kellene programozni hátha az segít de lehet olcsóbb ha veszek egy másik gyári ecu-t.
Vettem egy ecu-t szerencsémre 30km-en belül találtam neten egy srácot aki árult, elmentem megvettem betettük… indulok haza check nem világít nagy öröm, és büszkeség hogy ez is kész van.
Elrugtam neki, erre bevillant a check és úgy maradt…le állítom, saru le hátha megoldja , de megint bevillan.
Hívom az eladót Rolit akitől vettem az ecut készségesen segít, vissza is mentem hozzá egyből ..
kértem tőle egy kis drót darabot mivel így össze lehet zárni a szervizkapcsolót (régebbi Hondáknál) és kivillogja a hibakódot.
22-es hiba, Hibás VTEC olajnyomás kapcsoló… coming soon….