B GARAGE

Megvan az első!

2017. május 03. 19:00 - T. Balint

5 éve nem blogoltam, el akartam kezdeni de nem volt miről írni se pénz se egy normális autó ami hátul  hajt. Megfordult pár autó nálam az elmúlt időszakban de a lovak száma  sem stimmelt, nem ám hogy a drifthez köze lenne. Több hónapja motoszkált a gondolat milyen autót is vegyek, most vagyok abban a korban hogy még egy hülye gyerek autó beleférne, egy irracionális vétel szóval elkezdtem nézegetni a kínálatot.

Megpróbálom a legrövidebben leírni mert volt egy ugyanilyen cikk a totalcar-on http://totalcar.hu/belsoseg/2016/05/29/megvettem_az_elso_automat/  és nem akarom hogy azt higgyétek úgy koppintottam de a helyzet ugyanaz  1.-1.5M Ft-ig kerestem hátsókerekest. Mint a cikkben leírtak ugyanezek jöttek szóba csak annyi hogy nekem az IS200 már régóta nagy favorit.

A fehér 5 gen civicem óta szerettem volna venni egyet. meg is néztem egyet leírás alapján nagyon jó volt, próbáltam tiszta fejjel autót venni ami eddig nem sikerült ez volt az első. Körbe néztem telibe volt fújva, felemelve a kormánymű is folyt szóval nem hoztam el, a kormánymű probléma miatt  jobban utána néztem a típusnak és rájöttem nem ez az én autóm ha ütném neki drága lenne hozzá minden ha egyáltalán lenne hozzá, tehát újra az E36 került kilátásba de valahogy nem fogott meg, sikerült kipróbálnom egy E46 330Ci-t még jobban lebeszéltem magam a Bmw-ről.

Marad a japán kész eldöntöttem!  A negyedik generációs civicem után nem tudok másba beleülni kell a megbízhatóság. Szóval két választás maradt 200SX vagy MX-5.

A 200SX ritka mint a fehér holló ezért maradt a Mazda jön a szezon egyre több került fel eladóba, március végén sikerült is találnom egy faceliftes nb-t, phoenix felszereltséggel amire egyből lecsaptam. Hát itt kezdődik újra a blogolgatásom.

DSCN1011szerk2filmrendszámtalanRedsun fest-en

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balintdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr2912477361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása