Nagyon lassan halad az autó, én dolgoztam a munkahelyemen egyszerűen nem értem rá hogy átmenjek a Paulyhoz, de legalább ő csinálta. Le lettek szedve az elemek, szépen alácsiszolva, javítva ahol kellett.
Ilyen volt
Felcsiszolva
Végeredmény
Az alvázvédelem szép lett, a sárvédők alja a sok felgyülemlett dzsuva miatt eléggé elvoltak fáradva és festeni is kellett (persze hogy nem találtuk el a színt, akármilyen autóm volt és javítani kellett mindig ebbe a problémába ütközök ha fehér akkor mindenki szerint fehéret eltalálni lehetetlen most ugyanez jo nagyon kistételbe lett kikevertetve meg tegyük hozzá hogy metál is). Ahogy haladtunk a munkával mindig előjött valami amit javítani kellene. Leginkább az első nyúlvány rohadás aggaszt mert az tél előtt jo lenne befoltozni.
Az akksi helye is látott már szebb napokat.
De kész összeállt! Már csak polírozni kell.
Át is vittem egyből a Tomihoz Nagyberkibe hogy a check engines problémát orvosolja, azt mondta az utángyártott lambdaszondát nem szereti, úgyhogy most gyárit keresek hozzá....
Bőregérként arra jutottam hogy drága nagymamám aki sok sok 10 évet varrónőként dolgozott (még mindig varr pár helyi textilboltnak) ő varrta meg eme csodás ülésem, de mondta hogy mivel megvan nyúlva a bőr ezért cserés az a rész (hát ez csodás), de egyenlőre így marad, mert még mindig nem döntöttem el megmarad vagy megy az autó de ezt csak a távollétében mondom( még mindig a Tominál van) mert amikor benne ülök nincs az a pénz hogy másba üljek át, talán egy 1.8-as Miatába.