B GARAGE

Ez most sem lett egyszerűbb

2022. július 20. 18:17 - T. Balint

A legutóbbi hosszabb írásom óta, 1 nap eltéréssel kereken 2 év telt el.  A megtett 1900 km-ből is látszik hogy nem volt időm se energiám használni a Mazdát. Ebben a 3 évben, azért a Covid is közrejátszott, tényleg megállt az élet.

Közben lett egy napi szaladgálós egy 2002-es Volvo S60 személyében 2.4 benzin manuális váltóval szerelt.

autó nézőben épp egy Ignis Sportot néztünk de romokba volt, de a

De a Volvo is műszakis lett, július elején, át is akartam nézni, közben vissza térve a legutolsó hosszabb írásomhoz, még inkább nem egyszerű szerelőt találni akit amivel megbízol meg is csinálja (lehetetlen kombó), nem is sikerült találnom. Időpont hónapokra a tervezettől,ha előbbi időpontot szeretnék akkor a válasz általában el vagyok havazva vagy halomban áll az autó, de találkoztam olyannal aki több éve a szakmában van és mégsem ért hozzá, vagy nem igazán értette mit szeretnék. A legutolsónál már úgy éreztem nem is érzik mi az a bőr réteg amit az áldozatról lehúzhatnának amikor betolom az autót, azzal érvelve, hogy egekben az alkatrész ár az euro miatt.

 

Közben alakul egy kis garázs zúg, vagy inkább nevezhetjük egyszerűbben fabrikálós saroknak.

 

A difi olajat a Mazdán már ott cseréltem.

 

Egyből a következő napokra az öcsém teljesen szétszedte, a renoválását ami még mindig tart.. ezt a testvéremmel kezdte el, aki szintig állítja hogy itt még akármit is meg lehet majd csinálni. Róla annyit hogy karosszériásként végzett, hiába mondom neki abban dolgozzon, ő inkább csak autókat szerel egy hivatalos márkaszervizben.

 

Hogy hol is ér össze a két történet hát ott, hogy már nem volt az igazi a kuplung a Mazdán meg itt a szezon tényleg többet szeretnék vele autózni, és le akartam cserélni az összes folyadékot is, ennyi jár neki, így 30 felett. De nem találtam egy épp kézláb szerelőt sem.

 

Szóval a testvérem Ádám el is vállalta, kuplung és a  folyadékok cseréje elkészült, tudja hogy agymenésem a kép készítés a folyamatokról ez talán arra jó ha egyszer eladom tudom mutogatni, héé látod ott az új kuplung, vaagy majd az unokáknak látod a papinak ez okozott a legnagyobb örömöt ha tudott a jobbos roadsterében kuplungot cserélni.

 

 

Át lett újra nézve , Á-tól Cettig, készen áll a kalandra.

nincs baj az emelési pontokkal

A Volvo is átesett a folyamaton, új gyertya , klíma feltölt stb… amennyire féltem tőle annyira kényelmes és megbízható daily machine.

emelőn az metáltégla

 

Mindig megkapom hogy egy unalmas autó de amennyire unalmas, annyira kényelmes.

 

Közben szemetszúrt hogy nézem a lengyeleket a youtubeon egyre többen használnak pályán 940, 740 es csatahajókat, egyre jobban elgondolkodtam mi lenne ha a pici szűkös Miatát egy ilyenre váltanám hmm…

Nézzétek a videóban a fehér 940 est….

Driftel és életstílussal kapcsolatban csak ajánlani tudom a  https://www.youtube.com/c/NIGHTRIDEEE csatornát, nagyon nagy stillben vannak a srácok az autós szférában, talán egy kis motiváció hogy kis pénzből is lehet nagyot autózni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balintdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr8717887513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása