B GARAGE

Boldog év végét!

2022. december 29. 15:23 - T. Balint

 

Sajnos Lilla lezúzta a Mazdát…. csúszott - kipörgött - bumm.

 


Nagy baj szerencsére nem lett, nem sérült senki és semmi, csak az autó horpadt meg.

Nem is kapott nagyot.

Itthon 2019 óta változatlan a helyzet sok mindent nem lehet egy első szériás MX-5höz találni, szerencsére Kopinál volt még egy utolsó motorháztető és egy frontcut..és az a pár apróság is ami még megsérült. Minden egyes telefonhívásnál elmondta, hogy úgy gondolkodjak rajta hogy ezek az utolsó darabok ezekből az alkatrészekből itthon – azóta se láttam eladó motorháztetőt bontottan.

A Citroenbe minden is befért, Köszi érte Ricsi!

Gyuri már ismerte az autót láttam rajta szívesen dolgozik egy kicsit különlegesebb autón, tudtam, hogy személyesen kell oda mennem és otthagynom az autót, mert akkor rátudom beszélni hogy vállalja el és akkor neki fog állni és nem hajt el, egy 4 hónappal későbbi időponttal.

A kocsi nagyon billegős, és pattogós volt a vágott rugókkal. Négy éve tervezem, hogy veszek alá egy futóművet. Végre megtörtént. Hollandiából a V-maxxtól rendeltem meg az utcai állítható magasságú futóművet, de erről jövőre bővebben írni fogok, hogy vált be, egyenlőre még a szekrényen porosodik, mert az autó a fényezőnél van.

 

Nem volt egyszerű fényezőt találnom, valaki csak az elemet akarta festeni, valakinek vágy álma volt, hogy én szedjem szét és akkor utána szívesen lefújja, valakinek a visszahívását még mindig várom… de végülis sikerült találnom.

December 24-én ezeket a képeket kaptam tőle „Boldog Karácsonyt!” üzenettel, nem a legjobb a képek minősége azt nézzétek el, de ezek a képek elhozták a meghitt ünnepi hangulatot.

 

PXL 20220917 083607969

Mindenkinek bütykölésben és sikerekben gazdag boldog új évet kívánok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balintdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr9418012996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása