Tudom, tudom volt már mx és leszóltam, de ez tényleg teljesen más. Nagyobb a hely nagyobb a vezetési élmény szóval minden jobban tetszik.
Kezdem az elején, 1 millió alatt kerestem hátsókerekes autót, nem jöhetett más szóba. Két opció maradt, BMW 3-as és Ford Sierra. Akinek fáj az ne olvassa, de az összes BMW a kisebbségnél van többnyire vagy hasonló embereknél, úgyhogy pár telefonbeszélgetés után lemondtam a márkáról teljesen. A Sierráról csak annyit hogy, egyet mentem el megnézni, de rom állapotban volt egyre kevesebb már a szép példány, de azért akad és nem is drágán de nem tudom mennyibe lenne még hogy csúszkálni lehessen vele akár csak hóba is.
Lemondtam az élményről (marad a papás kocsikázás a balatonkörül) és elkezdtem nézni a 124-es Merciket, ez a típus nagy álom autóm volt, úgyis sokat utazok, eltespedek benne teljesen jó lesz.
Arra gondoltam veszek mellé egy hó járós autót majd a tél előtt, elég sok Ladát is néztem, de ott is eléggé gyér a felhozatal már.
Szóval megnéztem 2 darab 124-est, egyik sem volt fent a neten, mindkettőt úgy ajánlották, hogy nagyon jó nézzem meg, nekem egyik se tetszett mindre rá lehetett volna költeni még egyszer az árukat.
Ricsi akinek már ajánlottam a képeit, ő ajánlotta nekem az egyik Mercit ott van a városába patyolat vigyázott gép, de télen sajnos a tulaj felesége szarvast fogott vele, és meglett törve az eleje vagyis csak a jobb oldali sárvédő, fényszóró plusz a motorháztetőt is érte. Nem hoztam el, de Ricsi elhozta.
Szóval sehol semmi nem volt, egyik este Facebook marketplacen keresgettem, mikor nem maradt más megnéztem az MX-5öket és egy 20 perc böngészés után a lapalján találtam egy NA-t olcsón, de az azért volt olcsó, mert jobbkormányos.
Reggelig gondolkoztam rajta, de elindultunk érte. "Játszósnak jó lesz"- címszó alatt, főleg azért, mert itthon NA nincs is másfél millió forint alatt, vagyis ritka a szép példány, ami rohadás mentes.
Természetesen mindenki lebeszélt róla "mert a jobbkormányos autó az nem autó".
Felértünk Mosonmagyaróvárra, garázsba tartott, két kulcs, szép belsővel, papírjai rendben van. Eldöntöttem- kell és el is hoztuk.
Másnap utaztam el, úgyhogy Budapesten hagytam az autót, de mielőtt oda értem volna, elment a kuplung... elfosta magát a kuplung munkahenger... mindegy, ott hagytam karosszériás ismerősnél Istvánnál, aki rá töltött lelégtelenítette és újra működött, szóval haza tudtam hozni.
Itthon orvosolva lett a probléma egyből, úgyhogy újra az úton.
Ami még feltűnt mindenki levillog mert totálisan szembe vertem őket az első fényszóróval, a volt tulajjal beszéltem aki elmondta hogy, ki lett cserélve európaira a lámpa nem érti hogyan "most volt műszakin ott állítgatták"- lehet az a baj.
Szóval ez is orvosolva lett, pár csavarral nagyon szépen be lehet állítani a fényszóró fénysugarainak az irányát.
Akkor bemutatnám Driftyt.