B GARAGE

Az unikornis feltűnése

2019. december 30. 17:09 - T. Balint

Nem gondoltam hogy posztolni fogok még ebben az évben.

De az egyik ismerősöm linkelt egy autót, hogy: „Hé, itt a volt kocsid, azonnal vedd vissza”.

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/civic/honda_civic_1_6i-15213075?fbclid=IwAR0UK935V9n5wY5QDaYnTnbGVWMWS8W93rwpb_I17PS2vQd3slDZKdQqD6I

Mivel ő is tudja, hogy erről a kocsiról csak áradoztam anno, és probléma egyszerűen elő se tudott vele fordulni, pár szóba megemlíteném itt is, néhány képpel, amiket még én csináltam az autóról a nagy szerelem közepette (ahogy a hirdetést nézem nagyon szépen megtartotta az állapotát. Látszik, hogy nem került rossz kezekbe az autó, hiszen teljesen olyan, mint volt nem fogott rajta az idő).

A képeket nézve semmi se változott rajta, az első vw gti lip, az oz f1 felnik és egy finom ültetés.

Ezek a változtatások még az én elképzeléseim voltak az autóval, és nem is akartam, többet mert én így éreztem tökéletesnek.

Ha jól emlékszem talán 2014.03.01-én vettem az autót, és 2017 közepén adtam el, az adásvételi megvan, valahol de most a pontos dátum talán annyira nem is lényeges. Körülbelül 50.000Km-et mentem vele ez idő alatt, és hiba mentesen, természetesen a kötelezők: vezérlés, szíjak 8000-enként olajcsere megtörtént.

Külföldi oldalakon ez a 4. generációs szedán Civic nagyon kelendő, és nagy becsben tartják itthon ezt annyira nem érezni.

De egyet remélek, hogy gondos kezekhez kerül és még sokáig az utakat fogja róni.

Szólj hozzá!
Címkék: honda civic

A bejegyzés trackback címe:

https://balintdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr8415374000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása