B GARAGE

Hetedhét műhelyen is túl

2020. június 19. 10:39 - T. Balint

Hol is kezdjem ezt a mesés leírást, talán ott kezdődött, hogy kopog az autó eleje, miután felkerült rá az új kerék.

Utána néztem aztán, hogy van e hozzá első felső gömbcsukló, itt aztán mindent hallottam, hogy van is nincs is. Olvastam fórumokban, hogy nem kapható hozzá felső gömbcsukló az első felső lengőkarban csak kompletten lengőkarral, de akkor mi legyen. Ebayről vagy a különböző Mazda tuning cégek oldaláról rendeljek 2 elsőfelső lengőkart, vagy drift oldalakról kettőt, amit nem ajánlanak utcai közlekedésre?

Itthon tényleg nem kapni hozzá.

A végén arra jutottam, hogy Lalee már tavaly mondta, hogy szakadt a porvédő és említette is mennyi lesz ennek a cseréje „amire nem emlékszem pontosan mennyi is az annyi” de arra jutottam, hogy ő biztosan megtudja csinálni. Szóval az első állomás hozzá vezetett. 2 héten belül tudott adni időpontot. Gyors átnézés, 1 darab gömbcsukló csere, egy porvédő. A végén úgy gondoltam, hogy érdemes lenne egy futómű állítás.

Gömbcsukló csere

Második állomás, hogy be legyen állítva, a kormány „ferdén” állt az autóban szóval keresnem kellett egy jó futóművest.

OTT serviceMire nem jó a Facebook, az isteni hang alapján egyből az első poszt, amit megláttam a hírfolyamban az, hogy építettek egy IS200-at V8al és pont arról áradozott a készítője milyen jól beállították a futóművét, meg is kérdeztem hol állították és elmondta, hogy az OTT Serviceben és minden téren elégedett az eredménnyel.

Futómű állítás

Következő lépésként időpontfoglalás a szervízben, másnapra van időpont szóval az öröm megvolt, a beállítás megtörtént az adatok a lapon láthatók. Volt még egy problémám felrakták a kerekeket még vidéken és felfelé rázott a pályán 100-110 között se előtte se utána pont ebben a tartományban, de itt nem néztek, rá mert, hogy nagyon be vannak táblázva ezt egy kicsit bánom, mert akkor lehetett még egy állomás.

Egyből meg is néztük a Mátrában hogy sikerült-e az állítás, a végeredmény, hogy én is ajánlom őket.

A kékesen

A sok állás után észrevettem ,hogy a váltó se megfelelő, újabb műhely megálló. Telefonos egyeztetés után, mit is kellene és mi a panasz a Tóth Autószervízben álltam meg Balatonlellén.Tóth Autószervízben

Két testvérpár dolgozik itt, előtte már szerelték itt a Hondám, nagyon precízek és profin dolgoznak.

Mazdát kipróbálták és arra jutottunk, hogy a kuplungot még nem érdemes cserélni, de egy váltó olajat mindenképp cseréljünk és higgyem el, hogy jó lesz. Rendben.

A polcon náluk a képen látható Mannol váltófolyadék volt. Tartottam tőle talán még mindig tartok, mert itt mindenki a prémiumra esküszik (Motul stb…) és az ára miatt is negyede ezekhez a termékekhez képest.Mannol váltófolyadék

Krisztián azzal indokolta, hogy mivel ez egy hátsó kerekes autó, a váltó nem kap akkora terhelést, mint egy első kerekes sperres autó ezért nem érezném a különbséget egy 3x ennyibe kerülő olaj és ez között. De a friss váltófolyadék miatt érezhető a javulás.alulról

Vissza mentem a gumishoz is, ott az első két kereket kicentírozták de azóta is ráz… szóval nem tudom még mi lehet, de nem bántam volna ha a két hátsót is kicentírozza.

Az utolsó állomás pedig egy autóhifi bolt volt, mivel közel 800km-et utaztunk ebben a pár napban és a kazettás Clarion nem volt a toppon semmilyen téren, hogy egy kicsit az M3-ason a dugóban ülve szebbé tegye a várakozást.

Ha már minden a helyére került pont utána rendezték meg a Red Sun Festet, amire kilátogattunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balintdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr4115902624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása