B GARAGE

Terhes hónapok

2018. április 18. 14:26 - T. Balint

megint egy Honda Civic

Januárban eladni egy roadstert? Igen januárban sikeresen eladtam az MX 5-t. Hosszú oldalakat írtam hogy majd posztolom hogyan is zajlott az eladás de ez most elmarad nem érzem fontosnak annyira belemenni a részletekben. Pár hívás után egy-egy megnézést követően elvitték, semmi extra.

Az utána következő hetek, hónapok már zűrösebbek voltak mivel nem volt autóm, 50 km-re dolgozok a lakhelyemtől a tömegközlekedés irtózatosan rossz, és az istenért se találtam autót. BMW-be akartam ülni E36-osba 6 hengeresbe...hát ez nem jött össze fele kuka de még a 800-1 milliós határnál is csak leharcoltak vannak a harmadik hónapban jártam mikor már szinte mindegy hogy mi csak legyen valami, ekkor láttam hogy a  Facebookon Lali posztolt egy szedán 5gen Civicről képet jó állapotban, fekete. Rá írtam honnan tudott ilyet venni mert egész nap Facebook csoportokat és a hahu-t lesem de nem találok semmit, mondta hogy nincs nála még 1 hónapja se itt vette ő is Facebookon, de rá unt a Hondázásra azért vette hogy tudjon mivel kijárni Ausztriába de egyébként 500.000Ft-ért eladó ha érdekel.

Pár hetet gondolkoztam ugyanúgy semmi értelmes vétel nem jött, elmentem megnézni a Civicet, természetesen fele olyan jól nézett ki mint a képeken, fényezési lakatolási hibák, vágott rugó van bőven baj. De megvettem!!

Kicsit megkésve posztolok róla mivel március utolsó napján hoztam el.

Front

 

Már a Kálozdi Tominál van mert közben elkezdett folyni a tank körül az üzemanyag...(kezdődik)

 

Szólj hozzá!
Címkék: honda civic eh9

A bejegyzés trackback címe:

https://balintdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr1613847076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása